Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
Autor: Chodilíková, Monika
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, jak cílová skupina lidí ve věku 18-25 let vnímá značku ETA. Diplomová práce je rozdělena do teoretické, praktické a projektové části. Předmětem teoretické části je vymezení pojmů jako je značka a její význam, image a identita značky, hodnota značky, její budování a marketingový výzkum. Praktická část práce je věnována charakteristice značky ETA, analýze její současné marketingové komunikace a charakteristice zvolené cílové skupiny. Její součástí je také výzkum v podobě dotazníkového šetření, které zkoumá vnímání značky ETA cílovou skupinou lidí ve věku 18-25 let. Na základě analýzy současné marketingové komunikace značky, realizovaného dotazníkového šetření a chování cílové skupiny jsou v projektové části práce navrženy aktivity směřující k budování pozitivního vnímání značky ETA zvolenou cílovou skupinou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47100
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59310


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chodilíková_2021_dp.pdf 4.883Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chodilíková_2021_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chodilíková_2021_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet