Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum
Autor: Synovec, Michal
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Práce se zabývá hlavně stanovením pojmu gamifikace včetně rozebrání výhod a proble-matiky přenesení kulturního dění do digitálního online prostředí. Teoretická část práce má za úkol vysvětlit její základní principy společně s předložením sesbíraných dat a in-formací o angažovanosti a zapojení publika v digitálním prostředí. Praktická část se poté zabývá analýzou online hudebního festivalu Rock for People in the Game podle kritérií stanovených v teoretické části a následně řeší otázku hodnoty přínosu gamifikačních po-stupů do digitálně kulturního dění. Společně s odpovědí na tuto otázku se na konci práce nachází navrhovaná doporučení pro vývojáře či provozovatele zmíněného hudebního fes-tivalu nebo jiných kulturních projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47079
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59287


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
synovec_2021_dp.pdf 2.031Mb PDF Zobrazit/otevřít None
synovec_2021_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
synovec_2021_vp.pdf 51.15Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet