Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s. |
Autor: |
Přikrylová, Johana
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Graspo CZ, a.s. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit nejrelevantnější online komunikační prostředky pro prezentaci kolekce Lady diářů 2022 pro vybranou cílovou skupinu. Bakalářská práce obsahuje také analýzu sekundárních dat. Ta se zaměřuje na zhodnocení efektivity online komunikačních prostředků, které společnost využívá pro podpoření návštěvnosti a prodejů e-shopu Gnotes. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení pro nastavení online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s., pro nadcházející sezónu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47076
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59284
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet