HbbTV jako součást komunikačního mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
HbbTV jako součást komunikačního mixu |
| Autor: |
Jiříková, Kateřina
|
| Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je zjistit povědomí českých marketéru o HbbTV jako platformě pro realizaci reklamních kampaní. Zjistit, zda a jak oslovené společnosti zapojují HbbTV do svých komunikačních strategií, případně zda to někdy v budoucnu plánují. Hlavním cílem je pomocí vlastního kvalitativního výzkumu zodpovědět klíčové otázky: zda znají marketéři pojem HbbTV v souvislosti s užíváním v marketingu a zda je HbbTV nástroj, který zapojují opakovaně do svých komunikačních strategií. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47011
|
|
Datum:
|
2021-01-29 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
59209
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet