Sebeprezentace v grafickém designu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dosoudilová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Stuchlík, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:46Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:46Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46987
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se věnuji tématům, která souvisí se sebeprezentací grafického designéra. V první kapitole se věnuji kreativitě, pojmu jako takovému, ale i vlastnímu pohledu na toto téma. V další kapitole zodpovídám základní otázky, které by si měl každý grafický designér na své studijní a především pracovní cestě klást. Ve třetí kapitole nahlížím na problematiku vytváření vlastního brandu. V poslední kapitole nahlížím na aktuální témata s přesahem do budoucnosti nejen grafického designu. Praktická část je zaměřena na tvorbu vizuální identity mobilní kavárny s přesahem do tvorby a prezentace vlastních produktů. |
|
dc.format |
92 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
designer
|
cs |
dc.subject |
osobní brand
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
budoucnost designu
|
cs |
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
designer
|
en |
dc.subject |
personal branding
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
future of design
|
en |
dc.subject |
visual identity
|
en |
dc.title |
Sebeprezentace v grafickém designu |
|
dc.title.alternative |
Self-presentation in Graphic Design |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wolf, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma thesis I deal with topics that are related to the self-presentation of a graphic designer. In the first chapter I deal with creativity, the concept as such, but also my own view of this topic. In the next chapter, I answer the basic questions that every graphic designer should ask himself during his study and practice. In the third chapter I look at the issue of creating personal brand. In the last chapter I look at current topics with an overlap into the future not only of graphic design. The practical part is focused on the creation of the visual identity of a mobile cafe with an overlap into the creation and presentation of their own products. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
59178
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-05-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account