Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci
Autor: Mosslerová, Chelsea
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitelů v oblasti gastronomie. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, spotřebního chování, marketingové komunikace a gastronomie. V praktické části práce je vyhodnocen výzkum zaměřený na chování spotřebitelů v období koronaviru v Olomouci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46816
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 58871


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mosslerová_2021_dp.pdf 2.161Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mosslerová_2021_op.pdf 206.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mosslerová_2021_vp.docx 25.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet