Tvorba business modelu svatební agentury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba business modelu svatební agentury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba business modelu svatební agentury
Autor: Krásová, Lenka
Vedoucí: Slinták, Karel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou business modelu svatební agentury v Brně. Cílem této práce je vytvořit atraktivní model, který se opírá o trendy současné doby a uspokojuje potřeby náročných zákazníků. Teoretická část bakalářské práce je zpracována na základě rešerše odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikání, analýzami tržního prostředí a také tvorbou business modelů. V praktické části je provedena analýza tržního prostředí, ve kterém se bude svatební agentura nacházet. Následně je provedeno dotazníkové šetření a poté je za pomocí nástroje business modelu Lean Canvas vytvořen finální model svatební agentury. V závěru práce je ekonomické zhodnocení daného business modelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46734
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 58717


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krásová_2021_dp.pdf 1.816Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krásová_2021_op.docx 30.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krásová_2021_vp.docx 23.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet