[NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu
Autor: Tomášková, Kateřina
Vedoucí: Vydra, Radomír
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií nově vznikajícího víceúčelového areálu a tím je areál na Janovičkách u Broumova. Cílem práce je vytvoření projektu pro zlepšení marketingové komunikace daného areálu, přičemž je práce rozdělena do tří částí. Teoretická část popisuje marketing a komunikaci ve službách, marketingovou situační analýzu a obsahuje také kapitolu z podnikání. Analytická část se skládá z charakteristiky daného areálu a spolku BCB, definice konkurence, její analýzy a celkové analýzy současného stavu areálu z pohledu marketingu, za využití vybraných metod. Na analytickou část navazuje část projektová, která vychází právě z informací získaných v analytické části. Projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace BCB Koupálo Janovičky je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46690
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 58647


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomášková_2021_dp.pdf 1.626Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomášková_2021_op.docx 26.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomášková_2021_vp.pdf 741.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet