Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.
Autor: Špiruda, Vojtěch
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Účelem diplomové práce je vytvořit projekt, jenž by vedl ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o. Diplomová práce je složena jak z teoretické, tak praktické části. První část zahrnuje poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace, online marketingu a analytických metod, jenž jsou čerpány z odborné literatury. V analytické části je vybraná charakteristika společnosti a zároveň jsou analyzovány její marketingové nástroje. Jsou využity analytické metody jako PESTE analýza makroprostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza konkurence společnosti a na závěr SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část diplomové práce obsahuje projekt zlepšení marketingové komunikace, jehož součástí je nákladová, časová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46689
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 58645


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
špiruda_2021_dp.pdf 3.160Mb PDF Zobrazit/otevřít None
špiruda_2021_op.docx 26.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
špiruda_2021_vp.docx 26.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet