Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol
Autor: Osičková, Denisa
Vedoucí: Staňková, Iva
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD, a to na nižším stupni běžných základních škol. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se skládá ze tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretická východiska, druhá se zabývá charakterizováním syndromu ADHD a třetí popisuje pozici asistenta pedagoga. Obsahem praktické části je kvalitativní výzkum, který se zaměřuje na to, jak asistenti pedagoga interpretují svou roli v rámci procesu edukace žáků s ADHD. Data byla získána prostřednictvím rozhovorů s asistenty pedagoga základních škol. Následně byla zpracována pomocí interpretativní fenomenologické analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46563
Datum: 2021-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 58428


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
osičková_2021_dp.pdf 3.656Mb PDF Zobrazit/otevřít None
osičková_2021_op.docx 17.52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
osičková_2021_vp.docx 18.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet