Připravenost mateřských škol na inkluzivní vzdělávání a spolupráci s asistentem pedagoga

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Připravenost mateřských škol na inkluzivní vzdělávání a spolupráci s asistentem pedagoga

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Připravenost mateřských škol na inkluzivní vzdělávání a spolupráci s asistentem pedagoga
Autor: Gregůrková, Eva
Vedoucí: Martincová, Jana
Abstrakt: Cílem práce je zjistit připravenost pedagogů mateřských škol na proces inkluzivního vzdělávání a připravenost na spolupráci s asistentem pedagoga v současném českém předškolním vzdělávání. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické rovině se zabýváme inkluzí v mateřské škole. Definujeme zde pojmy, které s inkluzivním vzděláváním souvisí, věnujeme se zde i platnému legislativnímu rámci a pozici asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Praktická část se věnuje analýze a interpretaci výsledků, kterých jsme dosáhli prostřednictvím dotazníkového šetření. Výzkumným souborem se stali pedagogové předškolního vzdělávání ve Zlínském kraji. Ve výzkumu zpracujeme připravenost předškolních pedagogů na zavádění inkluzivního vzdělávání v mateřských školách a jejich připravenost na spolupráci s asistentem pedagoga.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46322
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 57953


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gregůrková_2021_dp.pdf 2.267Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gregůrková_2021_op.docx 18.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gregůrková_2021_vp.docx 17.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet