Title: | Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra |
Author: | Jakubec, Michal |
ISBN: | 978-80-7454-881-9 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/45879 |
Date: | 2014-09-12 |
Publisher: |
|
Page count: | |
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Disertační práce je zaměřena na problematiku jednotného řešení firemní a vizuální komunikace a systematické budování značky kreativních center. Opírá se o rozsáhlý výzkum prostředí a podmínek, ve kterém se kreativní centra v řadě evropských zemí nachází a fungují. Právě tyto podmínky mají vliv na možnosti a potenciál rozvoje dané značky v oblasti kreativních průmyslů. Pro dobré fungování kreativního centra je důležitá komplexní vizuální komunikace aplikovaná v off-line i on-line propagaci. Dodržením vizuální jednoty a definovaných pravidel je možné vytvořit zapamatovatelnou a fungující značku, která bude mít pozitivní vliv nejen na cílovou skupinu, ale i na interní prostředí a zaměstnance. Nedílnou součástí disertační práce je i část projektová, kterou tvoří vizuální styl Centra kreativních průmyslů a podnikání UPPER při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Díky získaným poznatkům tak bylo možné vytvořit funkční a užívaný vizuální styl.
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
jakubec_2019_teze.pdf | 13.96Mb |
View/ |
||
jakubec_2019_dp.pdf | 43.31Mb |
View/ |
None | |
jakubec_2019_vp.pdf | 143.2Kb |
View/ |
None | |
jakubec_2019_op.zip | 147.4Kb | application/zip |
View/ |