Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti |
Author: |
Hanáček, Jindřich
|
Advisor: |
Jašek, Roman
|
Abstract:
|
V diplomové práci jsem vycházel z aktuální situace a požadavků managementu, které od-ráží potřebu změny a nastavení systému konkurenčního zpravodajství, dále pak monitoring trhu v České republice z důvodu plánovaného vstupu na něj. Práce je koncipována do dvou částí, tj. teoretické a praktické. V teoretické části jsem ana-lyzoval literární prameny a definoval význam zásadních pojmů. V praktické části jsem představil společnost Insight Enterprises Inc. (dále jen "Insight") se sídlem ve Spojených státech amerických. Hlavní částí analýzy je objasnění současné situace konkurenčního zpravodajství ve společnosti a informačního systému. Výsledkem projektu je návrh im-plementace nových metod konkurenčního zpravodajství do společnosti včetně přípravy podnikatelského záměru. V projektové části je návrh řešení systému konkurenčního zpra-vodajství s ohledem na odstranění jeho současných nedostatků ve společnosti Insight. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4580
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
6132
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account