Užití product placementu v audiovizuálním díle
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Užití product placementu v audiovizuálním díle |
Autor: |
Vašáková, Klára
|
Vedoucí: |
Mayer, Viktor
|
Abstrakt:
|
Tato magisterská diplomová práce si klade za cíl věnovat se product placementu (PP) v audiovizuálním díle, konkrétně v televizních pořadech a seriálech. Pokusí se zmapovat, jak vzniká a probíhá spolupráce mezi jednotlivými segmenty v procesu umístění produk-tu, jaké jim z toho plynou benefity, v čem vidí úskalí a jaká případně navrhují řešení. Další z výzkumných otázek se zabývá tím, jak v rámci České republiky s PP pracují jed-notlivé televizní stanice. Zda využívají stejných možností, jaké mají finanční podmínky pro zadavatele produktu či služby, zda spolupracují opakovaně s některými firmami apod. V neposlední řadě se práce zaměří na srovnání předních českých televizních stanic a je-jich práci s PP s ohledem na sankce udělované Radou pro rozhlasové a televizní vysílání. Práce přispěje k ucelení představy o využití PP v televizní tvorbě, jeho možnostech či omezeních a přiblíží, jakým způsobem je práce Rady efektivní a zda je tu prostor pro ně-jaká zlepšení. Zvolených cílů bude dosaženo pomocí heuristického výzkumu, empirické a komparativní analýzy, kvalitativního a kvantitativního výzkumu a metod orální historie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45779
|
Datum:
|
2019-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Produkce |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
53611
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet