Užití product placementu v audiovizuálním díle

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Užití product placementu v audiovizuálním díle

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Užití product placementu v audiovizuálním díle
Autor: Vašáková, Klára
Vedoucí: Mayer, Viktor
Abstrakt: Tato magisterská diplomová práce si klade za cíl věnovat se product placementu (PP) v audiovizuálním díle, konkrétně v televizních pořadech a seriálech. Pokusí se zmapovat, jak vzniká a probíhá spolupráce mezi jednotlivými segmenty v procesu umístění produk-tu, jaké jim z toho plynou benefity, v čem vidí úskalí a jaká případně navrhují řešení. Další z výzkumných otázek se zabývá tím, jak v rámci České republiky s PP pracují jed-notlivé televizní stanice. Zda využívají stejných možností, jaké mají finanční podmínky pro zadavatele produktu či služby, zda spolupracují opakovaně s některými firmami apod. V neposlední řadě se práce zaměří na srovnání předních českých televizních stanic a je-jich práci s PP s ohledem na sankce udělované Radou pro rozhlasové a televizní vysílání. Práce přispěje k ucelení představy o využití PP v televizní tvorbě, jeho možnostech či omezeních a přiblíží, jakým způsobem je práce Rady efektivní a zda je tu prostor pro ně-jaká zlepšení. Zvolených cílů bude dosaženo pomocí heuristického výzkumu, empirické a komparativní analýzy, kvalitativního a kvantitativního výzkumu a metod orální historie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45779
Datum: 2019-05-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Produkce
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 53611


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vašáková_2019_dp.pdf 11.98Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vašáková_2019_op.pdf 163.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vašáková_2019_vp.pdf 166.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet