Tvorba a vnímání hudby v audiovizuální reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Tvorba a vnímání hudby v audiovizuální reklamě |
| Autor: |
Hejčová, Erika
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o hudbě v reklamních spotech zaměřených primárně na pro-duktovou kategorii automobilového průmyslu. Práce si klade za cíl třídit a zpracovávat klíčové aspekty dané problematiky. Bude analyzovat využití hudby v reklamním průmys-lu, přičemž se zaměří se na vznik hudby, která je přidána k obrazové složce reklamy. Prá-ce přináší nové poznatky z řad hudebních skladatelů, reklamních agentur a automobilek jakožto klientů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45709
|
|
Datum:
|
2019-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53462
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet