Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence |
Autor: |
Plecová, Aneta
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační nástroje e-shopu Xantea.cz, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení, kterých může e-shop využít pro efektivní komunikaci. Teoretická část se zabývá metodou STP a komunikačním mixem, tedy jednotlivými komunikačními nástroji, měřením efektivity komunikace a specifikací metodiky výzkumu. Praktická část obsahuje představení sledované firmy, analýzu konkurence konkurenčního prostředí a analýzu efektivity marketingových nástrojů e-shopu. Dále se zabývá vyhodnocením kvalitativního výzkumu, jehož výsledkem bylo zjištění faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování. Závěr je sumarizací nastudovaných informací z teoretické části a jejich aplikace v části praktické. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45634
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53357
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet