Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Schvandtnerová, Monika
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vypracováním projektu zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Bricol s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních části-teoretické části a analytické časti. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a internetového marketingu. Druhá část analytická je zaměřena na představení společnosti a analyzováni současných nástrojů marketingové komunikace které společnost využívá. V této časti je analyzované aj mikroprostředí za pomoci SWOT analýzy a makroprostředí s použitím PESTLE analýzy. Součásti analytické časti je projektová část, která se zaobírá samotným návrhem zlepšeni marketingové komu-nikace ve společnosti. V závěre bol projekt podrobený nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44885
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 52279


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
schvandtnerová_2019_dp.pdf 5.796Mb PDF Zobrazit/otevřít None
schvandtnerová_2019_op.docx 24.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
schvandtnerová_2019_vp.docx 23.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet