Možnosti a meze propagační kreativity
Show full item record
No preview available
Title:
|
Možnosti a meze propagační kreativity |
Author: |
Leitnerová, Andrea
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o kreativitě jakožto fenoménu soudobé reklamy. V teoretické části jsou popsané historické aspekty vývoje kreativity, dále marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a konkrétně na televizní reklamu. Samostatná kapitola je věnována propagační kreativitě a omezujícím faktorům, které ji ovlivňují. V praktické části práce autorka analyzuje televizní spoty vybrané dle definovaných kriterií. Součástí hodnocení je také kvalitativní výzkum provedený formou osobního dotazování. Ten sleduje názory respondentů na kreativitu v televizní reklamě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4368
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4815
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account