Možnosti a meze propagační kreativity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti a meze propagační kreativity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti a meze propagační kreativity
Autor: Leitnerová, Andrea
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o kreativitě jakožto fenoménu soudobé reklamy. V teoretické části jsou popsané historické aspekty vývoje kreativity, dále marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a konkrétně na televizní reklamu. Samostatná kapitola je věnována propagační kreativitě a omezujícím faktorům, které ji ovlivňují. V praktické části práce autorka analyzuje televizní spoty vybrané dle definovaných kriterií. Součástí hodnocení je také kvalitativní výzkum provedený formou osobního dotazování. Ten sleduje názory respondentů na kreativitu v televizní reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4368
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4815


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
leitnerová_2007_bp.pdf 5.159Mb PDF Zobrazit/otevřít
leitnerová_2007_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
leitnerová_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet