Možnosti a meze propagační kreativity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti a meze propagační kreativity |
Autor: |
Leitnerová, Andrea
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o kreativitě jakožto fenoménu soudobé reklamy. V teoretické části jsou popsané historické aspekty vývoje kreativity, dále marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a konkrétně na televizní reklamu. Samostatná kapitola je věnována propagační kreativitě a omezujícím faktorům, které ji ovlivňují. V praktické části práce autorka analyzuje televizní spoty vybrané dle definovaných kriterií. Součástí hodnocení je také kvalitativní výzkum provedený formou osobního dotazování. Ten sleduje názory respondentů na kreativitu v televizní reklamě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4368
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4815
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet