Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití prostředí virtuální třídy při výuce na ZŠ
Autor: Hanáček, Tomáš
Vedoucí: Chramcov, Bronislav
Abstrakt: Diplomová práce cílí na využití prostředí virtuální třídy pro zvýšení efektivity a atraktivity vzdělávacího procesu. Výhodou tohoto prostředí je možnost použití z libovolného místa v libovolném čase jen za předpokladu dostupnosti datových sítí. Teoretická část práce mapuje dostupná softwarová prostředí virtuální třídy a dále pak možnosti využití konkrétního systému ve výuce na základní škole. Cílem praktické části práce je nejprve analyzovat aktuální stav těchto technologií na vybrané škole, navrhnout plán pro její zavedení, navrhnout a popsat postup při tvorbě kurzu v prostředí virtuální třídy a doplnit ho o názorné ukázky aplikovatelné příklady metodických listů pro vyučovací hodiny, jenž využití virtuální třídy zahrnují. Dalším praktickým výstupem je pak video tutoriál, který cílí na učitele, kteří s prací v prostředí virtuální třídy začínají. Celkové vyhodnocení přínosů a efektivity edukačního řešení je pak realizováno dotazníkovým šetřením, které tvoří poslední kapitolu praktické části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43401
Datum: 2017-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 48705


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanáček_2018_dp.pdf 5.635Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanáček_2018_op.pdf 237.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
hanáček_2018_vp.pdf 224.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet