Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o
Autor: Fink, Lubomír
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci marketingové komunikace, konkrétně s bližším zaměřením na online marketingovou komunikaci. Teoretická část představuje hlavní nosné nástroje moderní online marketingové komunikace a trendy v tomto odvětví. Prak-tická část pak obsahuje analýzu současného stavu online a offline marketingové komunika-ce ve vybrané společnosti Aquaprogress, s. r. o., jejímž hlavním předmětem činnosti je dis-tribuce a prodeje přístrojů, sloužících k úpravě pitné a užitkové vody domácnostem a fir-mám. Na základě analýzy byl navržen projekt s vhodnými kroky pro optimalizaci online komunikace, konkrétně zavedení a způsobu využití nástrojů sociálních sítí, PPC kampaní a emailingu. Výsledný projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42795
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47417


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fink_2018_dp.pdf 5.310Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fink_2018_op.docx 29.90Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fink_2018_vp.docx 23.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet