Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp
Autor: Janotová, Kateřina
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zjistit, co přinese plánovaná změna konceptu Street Dance Kempu, který byl doposud specifický svými tradičními prvky. Dílčím cílem práce je analyzovat etapy produkce tanečního festivalu Street Dance Kemp a zjistit tak, co české tanečníky v předešlých letech odrazovalo od opakované účasti. Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u vícedenních akcí. V praktické části jsou charakterizovány etapy produkce Street Dance Kempu v roce 2017 v porovnání s plánovaným novým konceptem eventu pro rok 2019.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42555
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50491


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janotová_2018_dp.pdf 3.060Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janotová_2018_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janotová_2018_vp.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet