Vliv Black Friday na českého zákazníka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv Black Friday na českého zákazníka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv Black Friday na českého zákazníka
Autor: Helešic, Jakub
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Dvěma ústředními prvky této práce jsou komerční svátek Black Friday a spotřebitelé spada-jící do generace Z. Cílem práce je zasadit zmíněné prvky do českého prostředí a následně zjistit, jaký je mezi nimi vztah. Teoretická část představuje marketingovou akci Black Friday a ceny se zaměřením na cenová zvýhodnění, která jsou pomyslnou páteří celé akce V praktické části je za pomocí již existujících výzkumů představena generace Z. Za použití dotazníkového šetření je následně zkoumán vztah této generace k Black Friday. Získaná data jsou následně zpracována a vyhodnocena. Na jejich základě pak budou navrhnuta dopručení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42552
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50487


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
helešic_2018_dp.pdf 1.526Mb PDF Zobrazit/otevřít None
helešic_2018_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
helešic_2018_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet