Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.
Autor: Hanzelková, Eva
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Hovoříme-li o modelu firemního nákupního chování, má se obvykle za to, že se rozhodo-vání profesionálních nákupčích a vedoucích pracovníků zakládá výhradně na důsledné kognitivní analýze. Výzkumy však prokázaly, že i emocionální složky v B2B hrají vý-znamnou roli. Tato práce podrobně zkoumá emoční vlivy na profesionální firemní nákup a rozhodovací proces v oblasti distribuce laboratorního vybavení a klade si za cíl zjistit, které konkrétní emoce v B2B sehrávají klíčovou roli. Autorka předkládá studii, která kombinuje kvalitativní výzkumné metody individuálních hloubkových explorací a rozhovorů s focus groups. Na základě zjištěných dat a jejich obsahové analýzy autorka navrhuje koncepční model, definuje doporučení a navrhuje strategii marketingové komunikace společnosti P-LAB a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42464
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50347


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanzelková_2018_dp.pdf 3.427Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanzelková_2018_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanzelková_2018_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet