Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí
Autor: Čapek, Josef
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá programatickým nakupováním mediálního prostoru, který je srovnáván se standardními nákupními modely v digitálním prostředí. Teoretická část obsa-huje informace z oblasti marketingové komunikace až po internetový marketing a proces nakupování reklamy. Větší část teorie se věnuje problematice RTB. Praktická část za po-moci kvantitativního výzkumu a experimentu, hledá odpovědi na výzkumné otázky, které se týkají nákupního chování zadavatelů reklamy v digitálním prostředí a jejich preference-mi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42461
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50344


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čapek_2018_dp.pdf 3.386Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čapek_2018_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čapek_2018_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet