Zvyšení spokojenosti zaměstnanců Letiště Piešťany

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvyšení spokojenosti zaměstnanců Letiště Piešťany

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvyšení spokojenosti zaměstnanců Letiště Piešťany
Autor: Jandová, Petra
Vedoucí: Hýblová, Monika
Abstrakt: Bakalárska práca sa zameriava na analýzu a zvýšenie spokojnosti zamestnancov v spoločnosti Letisko Piešťany, a.s. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti práce sú charakterizované základné pojmy v oblasti riadenia ľudských zdrojov, motivácie, spokojnosti a odmeňovania zamestnancov. Praktická časť bakalárskej práce obsahuje charakteristiku spoločnosti Letisko Piešťany, a.s. a prostredníctvom krátkeho rozhovoru je zistená spokojnosť zamestnanca, ktorý na letisku pracoval pred 15 rokmi a pomocou dotazníkového šetrenia je odhalený súčasný stav spokojnosti zamestnancov v spoločnosť. Súčasťou praktickej časti je tiež zhrnutie praktickej časti a doporučenia pre zvýšenie spokojnosti zamestnancov v spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42137
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 49883


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jandová_2018_dp.pdf 2.787Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jandová_2018_op.docx 22.13Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jandová_2018_vp.docx 23.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet