Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Autor: Filová, Dominika
Vedoucí: Culík Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je analýza vzťahu medzi zákazníkom a predavačom, úroveň a štýl poskytovania služieb, a prezentácia firmy, ktoré sú vzájomne porovnané medzi dvoma firmami a to spoločnosťou Baťa do roku 1939 a MADOS plus. Teoretická časť práce je zameraná na objasnenie pojmu marketing a následne marketingo-vého mixu, ktorý úzko súvisí s predajom a poskytovaním služieb. Spomínané sú tiež typy zákazníkova a predavačov, ktorý spolu môžu prísť do kontaktu. V praktickej časti je vyko-naná spomínaná analýza a porovnanie, a taktiež navrhnuté odporúčania pre spoločnosť MADOS plus, ktorými by sa mohla riadiť, aby predaj a komunikáciu zefektívnila.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42128
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 49871


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
filová_2018_dp.pdf 1.338Mb PDF Zobrazit/otevřít None
filová_2018_op.docx 23.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
filová_2018_vp.docx 22.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet