1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně
Show full item record
No preview available
Title:
|
1. Teoretická část: Alternativní komerční kampaně 2. Praktická část: a) autorská publikace: Bukurešťské věštkyně b) volný výstavní soubor: Bukurešťské věštkyně |
Author: |
Sekerková, Lucia
|
Advisor: |
Tůmová, Vendula
|
Abstract:
|
Tato diplomova praca sa zaobera marketingovou strategiou, ktora bud cerpa z vytvarneho umenia, alebo prizyva samotnych umelcov k spolupraci. Praca poukazuje na pestrost vzta- hov umenia a reklamy, popisuje niekolko najvyznamnejsich aspektov a bodov obojstrannej konvergencie. Pozornost je upriamena hlavne na konkretnych autorov a ich riesenie komercnej zakazky, ktora nestoji na prvoplanovej propagacii, ale na novej vizualnej identite vyplyvajucej z hlbsej sondy do remnej kultury spolocnosti. Konkretne kampane popisane v tejto diplomovej praci poukazuju na pozitiva, ktore prinasa spojenie reklamneho a umeleckeho sveta bez ambicie odpovedat na otazku, ci moze byt reklama umenim. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41859
|
Date:
|
2017-11-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Reklamní fotografie |
Discipline:
|
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
Grade for thesis and defense:
|
A
49463
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account