[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě
Autor: Mastacan, Václav
Vedoucí: Culík Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je provést návrhy zlepšení marketingové komunikace zvolené firmy na základě analýzy marketingové komunikace ve firmě Baťa do roku 1945 a poznatků jí získaných. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace a její nástroje. Praktická část rozebírá marketingovou komunikaci firmy Baťa do roku 1945 a marketingovou komunikaci firmy Zahradní centrum Kudlov. Na základě poznatků byly vzneseny návrhy ke zlepšení současné situace firmy Zahradní centrum Kudlov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41541
Datum: 2017-07-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 47776


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mastacan_2017_dp.pdf 3.744Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mastacan_2017_op.docx 27.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mastacan_2017_vp.docx 22.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet