Vnímání reklamy dětmi předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vnímání reklamy dětmi předškolního věku |
| Autor: |
Kučerková, Marcela
|
| Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
|
Abstrakt:
|
Dětský svět je křehké místo, které následně ovlivňuje celý život člověka. Tato bakalářská práce pojednává o tom, jak je život předškolního dítěte protkán vlivem médií a reklamou. V teoretické části se zabývá dítětem samotným, škodlivostí médií a formami komunikace s dětským "zákazníkem". Obsahem praktické části se formou analýzy nahlíží do života a chování dětí a snaží se objasnit, jak vnímají reklamu a do jaké míry média a reklama samotná zasahují do jejich světa. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41437
|
|
Datum:
|
2017-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47598
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet