Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla
Autor: Šůstková, Kateřina
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Cílem této práce je zjistit, jak se product placementem zasazuje do děje, jak důležitý je pro natočení filmu či seriálu a jak se s ním pracuje při tvorbě audiovizuálního díla v českém prostředí. V této práci bude teoreticky popsán product placement jak se dělí jaké jsou jeho výhody a nevýhody, jeho zařazení v marketingovém a komunikačním mixu, jaké jsou jeho právní aspekty a jak se tvoří film. V praktické části je následně analyzováno zasazení PP do děje z pohledu producentů a zaměstnanců televizních stanic. Dále tato práce zkoumá distribuci filmů do kin a také nahlédne na stranu zadavatelů product placementu
URI: http://hdl.handle.net/10563/41413
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47568


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šůstková_2017_dp.pdf 2.661Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šůstková_2017_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šůstková_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet