Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení
Autor: Pavlíková, Libuše
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Autorka diplomové práce si jako téma vybrala Návrh marketingové strategie pro společ-nost XY v oboru průmyslového chlazení. V teoretické části na základě rešerše odborné literatury autorka práce si objasní pojmy, které souvisí s tématem diplomové práce. V praktické části provede analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy XY pomocí kvalitativního výzkumu a vlastního sběru dat. V projektové části se o závěry z těchto analýz bude opírat při zpracování marketingové strategie firmy XY. Vzhledem k tomu, že se jedná o velmi citlivé informace, bude místo názvu firmy používat označení společnost XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41358
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47504


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pavlíková_2017_dp.pdf 3.413Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pavlíková_2017_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pavlíková_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet