Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení |
Autor: |
Pavlíková, Libuše
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Autorka diplomové práce si jako téma vybrala Návrh marketingové strategie pro společ-nost XY v oboru průmyslového chlazení. V teoretické části na základě rešerše odborné literatury autorka práce si objasní pojmy, které souvisí s tématem diplomové práce. V praktické části provede analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy XY pomocí kvalitativního výzkumu a vlastního sběru dat. V projektové části se o závěry z těchto analýz bude opírat při zpracování marketingové strategie firmy XY. Vzhledem k tomu, že se jedná o velmi citlivé informace, bude místo názvu firmy používat označení společnost XY. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41358
|
Datum:
|
2017-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
47504
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet