Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Autor: Šidlo, Petr
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce obsahuje analýzu cílových skupin zákazníků značky Wood Style a návrh reklamní kampaně. Teoretická část se proto věnuje převážně problematice segmentace trhu a internetového marketingu. Praktická část pak sestává ze sekundární analýzy dat z Google Analytics a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou pak identifikovány jednotlivé cílové segmenty zákazníků, popsány jejich charakteristické vlastnosti a specifikován jejich podíl na tržbách e-shopu. Projektová část navazuje na získané výsledky a obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících online marketingo-vých aktivit a návrh reklamní kampaně na podporu značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41333
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47468


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šidlo_2017_dp.pdf 4.660Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šidlo_2017_op.doc 200Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šidlo_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet