Vztahový marketing festivalu Chillibraní

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vztahový marketing festivalu Chillibraní

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vztahový marketing festivalu Chillibraní
Autor: Langerová, Jana
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem festivalu Chillibraní. Jejím cílem je zjistit, jak návštěvníci festival vnímají, jaká je jejich motivace k návštěvě a jaké mají obecně zvyklosti a na základě těchto informací vytvořit návrh marketingové strategie určené ke zlepšení vztahového marketingu festivalu. Teoretická část práce definuje pojmy vztahový marketing, řízení vztahů se zákazníky a dále se zaměřuje na turistický ruch v gastronomii a přímo na festivaly zaměřené na jídlo. Praktická část se věnuje festivalu Chillibraní, jeho představení a popisu používaných marketingových nástrojů. Součástí je kvantitativní vý-zkum určený pro návštěvníky festivalu. Projektová část nabízí návrh marketingové strategie vedoucí ke zlepšení vztahového marketingu festivalu a vychází z výsledků uskutečněného výzkumu. Získaná data z této práce mohou být využita při návrhu marketingové strategie pro letošní ročník festivalu Chillibraní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41321
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47449


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
langerová_2017_dp.pdf 4.537Mb PDF Zobrazit/otevřít None
langerová_2017_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
langerová_2017_vp.doc 197Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet