Tvořivost učitele ZŠ ve výuce předmětu Informatika (tvorba školního vzdělávacího programu pro předmět Informatika)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvořivost učitele ZŠ ve výuce předmětu Informatika (tvorba školního vzdělávacího programu pro předmět Informatika) |
Autor: |
Vilímek, Petr
|
Vedoucí: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tvorbou školního vzdělávacího programu pro předmět Infor-matika na základní škole. V teoretické části se zabývá obecnými východisky tvořivosti, osobností tvořivého učitele a podporou a bariéry tvořivosti. Popisuje primární a základní vzdělávání u nás i ve světě. Čtenář této práce se seznámí jak s dosavadními kurikulárními dokumenty, tak s novým systémem kurikulární dokumentů. Dozví se základní informace o Rámcových vzdělávacích programech. Praktická část se věnuje tvorbě Školního vzdělávacího plánu a vlastnímu návrhu výuky v předmětu Informatika na základní škole. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4020
|
Datum:
|
2007-06-08 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Studijní obor:
|
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6127
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet