Tvořivost učitele ZŠ ve výuce předmětu Informatika (tvorba školního vzdělávacího programu pro předmět Informatika)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvořivost učitele ZŠ ve výuce předmětu Informatika (tvorba školního vzdělávacího programu pro předmět Informatika)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvořivost učitele ZŠ ve výuce předmětu Informatika (tvorba školního vzdělávacího programu pro předmět Informatika)
Autor: Vilímek, Petr
Vedoucí: Kašpárková, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tvorbou školního vzdělávacího programu pro předmět Infor-matika na základní škole. V teoretické části se zabývá obecnými východisky tvořivosti, osobností tvořivého učitele a podporou a bariéry tvořivosti. Popisuje primární a základní vzdělávání u nás i ve světě. Čtenář této práce se seznámí jak s dosavadními kurikulárními dokumenty, tak s novým systémem kurikulární dokumentů. Dozví se základní informace o Rámcových vzdělávacích programech. Praktická část se věnuje tvorbě Školního vzdělávacího plánu a vlastnímu návrhu výuky v předmětu Informatika na základní škole.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4020
Datum: 2007-06-08
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky
Studijní obor: Učitelství informatiky pro základní a střední školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6127


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vilímek_2007_dp.pdfZablokované 1.434Mb PDF Zobrazit/otevřít
vilímek_2007_vp.doc 298Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vilímek_2007_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet