Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě |
Autor: |
Chovancová, Markéta
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout plán marketingové komunikace, se zaměřením na sociální sítě, pro projekt "Pečení nás baví" společnosti Lesaffre Česko, a.s. a záležitostí s ním spojených. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, sociální sítě, marketingovou komunikaci na sociálních sítích a možnosti propagace na sociálních sítích. Praktická část je rozdělena na dva oddíly, v analytické části je charakterizována společnost, dále analýza stavu výchozí situace projektu, analýza konkurence a vyhodnocení dotazníkového šetření. Druhá část je zaměřena na projekt zefektivnění marketingové komunikace na sociálních sítích, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40115
|
Datum:
|
2016-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
45634
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet