Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě
Autor: Chovancová, Markéta
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout plán marketingové komunikace, se zaměřením na sociální sítě, pro projekt "Pečení nás baví" společnosti Lesaffre Česko, a.s. a záležitostí s ním spojených. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, sociální sítě, marketingovou komunikaci na sociálních sítích a možnosti propagace na sociálních sítích. Praktická část je rozdělena na dva oddíly, v analytické části je charakterizována společnost, dále analýza stavu výchozí situace projektu, analýza konkurence a vyhodnocení dotazníkového šetření. Druhá část je zaměřena na projekt zefektivnění marketingové komunikace na sociálních sítích, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40115
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45634


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chovancová_2017_dp.pdf 4.224Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chovancová_2017_op.pdf 1.091Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chovancová_2017_vp.docx 24.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet