Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s
Autor: Radoňová, Anna
Vedoucí: Durďáková, Jana
Abstrakt: Předložená diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingové strategie pro-gramu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s. NAPROHELP je nový přístup nabízející přirozené řešení neplodnosti. Teoretická část popisuje specifika marketingu ve zdravotnic-tví, věnuje se teorii strategického marketingu a postupům tvorby marketingové strategie. Analytická část práce obsahuje charakteristiku organizace, analýzu současného stavu re-produkční medicíny v ČR, PEST analýzu, Porterův model pěti sil a analýzu znalosti pro-gramu NAPROHELP u léčených párů formou dotazníkového šetření. Analytickou část shrnuje SWOT analýza. Projekt je rozpracován přes definování vize, poslání a cílů až po jednotlivé akční plány. V závěru práce byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40064
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45560


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
radoňová_2017_dp.pdf 3.714Mb PDF Zobrazit/otevřít None
radoňová_2017_op.docx 24.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
radoňová_2017_vp.docx 30.25Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet