Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Leoni Autokabel Slowakia s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Leoni Autokabel Slowakia s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Leoni Autokabel Slowakia s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Šiko, Peter
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Táto diplomová práca je vypracovaná pre spoločnosť Leoni Autokabel Slowakia. Jej cieľom bolo zvýšenie konkurencieschopnosti firmy využitím nástrojov marketingového mixu, a tým upevnenie partnerstva so zákazníkom BMW. Súčasťou práce je analýza súčasného stavu firmy. Predovšetkým som sa zameral na dôkladnú analýzu SWOT, PEST a Porterov model piatich konkurenčných síl. Na základe analýzy som vypracoval projekt, ktorý pomôže zvýšit konkurencieschopnosť firmy na trhu. Návrhy som v projekte sformuloval tak, aby pre firmu priniesli čo najväčší efekt za využitia vyčíslených nákladov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4003
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6757


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šiko_2007_dp.pdfZablokované 1.005Mb PDF Zobrazit/otevřít
šiko_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šiko_2007_op.pdf 233.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet