Faktory multikulturního učení žáků středních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Faktory multikulturního učení žáků středních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Faktory multikulturního učení žáků středních škol
Autor: Ingrová, Nikol
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá faktory, které působí na multikulturní učení žáků středních škol. Teoretická část nejprve vymezuje multikulturní učení, jeho pojetí z pohledu různých autorů, a dále se zabývá multikulturními kompetencemi, které jsou výsledkem procesu multikulturního učení. V poslední části popisuje faktory, které ovlivňují proces multikulturního učení. Praktická část práce zkoumá, které z vymezených faktorů pravděpodobně nejvíce ovlivňují proces multikulturního učení a jak tyto faktory vzájemně působí na sebe. Výzkum je pojat kvantitativně, proto bude využita metoda dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39660
Datum: 2016-11-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44996


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ingrová_2017_dp.pdf 3.614Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ingrová_2017_op.docx 23.21Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ingrová_2017_vp.doc 52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet