Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti
Autor: Brodzáková, Lenka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřená na aplikaci nástrojů marketingového mixu a konkurenceschopnost vybraného minipivovaru. Informace o společnosti byly získány pomocí hloubkového rozhovoru s jednatelem společnosti. V rámci řešení byla použita PESTLE analýza, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Hlavním výsledkem práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu využití nástrojů marketingového mixu vybrané společnosti. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39518
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 43199


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brodzáková_2017_dp.pdf 3.670Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brodzáková_2017_op.docx 27.50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brodzáková_2017_vp.docx 22.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet