Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.
Autor: Kovářová, Diana
Vedoucí: Bursová, Iva
Abstrakt: Cílem práce je identifikace současného stavu personálního marketingu společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. v porovnání s konkurenčními a předními firmami na trhu v daném odvětví, za pomoci vypracování benchmarkingového projektu s využitím veřejně dostupných zdrojů. Teoretická část práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze tohoto projektu a části personálního marketingu. První fází tohoto projektu je identifikace předmětu benchmarkingu, popis aktuálního stavu personálního marketingu u vybrané společnosti a zvolených partnerů benchmarkingu. Dále definování faktorů úspěchu a jejich porovnání se zjištěným stavem společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. Následné porovnání jednotlivých částí personálního marketingu u všech analyzovaných firem a konkrétní návrhy pro odstranění zjištěných nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39234
Datum: 2016-03-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44533


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kovářová_2016_dp.pdf 2.669Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kovářová_2016_op.pdf 802.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kovářová_2016_vp.pdf 641.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet