Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Autor: Míková, Irena
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Diplomová práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku navazuje na bakalářskou práci, kterou autorka napsala v roce 2014. V teoretické části se zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti staršího školního věku. Hlavním cílem práce je srovnání, jak se po dvou letech od prvního šetření změnil postoj dětí mladšího školního věku (nyní již staršího školního věku) k poslechu rádia a do jaké míry vnímají rozhlasovou reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39199
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44490


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
míková_2016_dp.pdf 2.650Mb PDF Zobrazit/otevřít None
míková_2016_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
míková_2016_vp.doc 442.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet