Tvorba značky marketingové agentury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba značky marketingové agentury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba značky marketingové agentury
Autor: Krčil, Lukáš
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová se zabývá strategickým plánováním budování značky v segmentu marketingových agentur. V teoretické části jsou formulovány jednotlivé přístupy k tvorbě a definici značky z pohledu různých autorů. Cílem práce je vytvořit strategický plán a vymezit značku Digital Brain oproti konkurenci na trhu a také logicky rozčlenit její portfolio. Pro tyto účely autor porovnává konkurenci pomocí komparativní analýzy a zároveň zjišťuje potřeby, touhy a obavy cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů. V projektové části je pak na základě výsledků analýz vytvořena strategie značky a portfolia agentury Digital Brain.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39156
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44441


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krčil_2016_dp.pdf 3.799Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krčil_2016_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krčil_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet