Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže

Show full item record

No preview available
Title: Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže
Author: Honzková, Iva
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti reklamy, marketingové komunikace, dále popisu vývoje mládeže z hlediska výchovy a výchovných aspektů a specifikace hodnotové-ho systému a hodnot. Teoretická část je východiskem pro zpracování praktické části. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum založený na rozsáhlém výzkumu mládeže vzdělá-vacích institucích v České republice čítající přes 1 080 respondentů. Výzkum je zpracován v rámci vědeckovýzkumné činnosti - IGA UTB 2015 ve Zlíně. Tento velký vzorek zaručuje objektivnost zkoumaného problému a kvalitní výsledná data. Výzkum je originální hlavně v tom, že se jako první v České republice specializuje jak na vliv reklamy, tak na hodnoty, které dnešní mládež uznává. Součástí práce je dotazníkové šetření zaměřující se na vnímání reklamy jako výchovného prostředku mládeže.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39149
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44434


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
honzková_2016_dp.pdf 3.145Mb PDF View/Open None
honzková_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
honzková_2016_vp.doc 445.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account