Marketingové komunikace firmy Svoboda a Březík
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové komunikace firmy Svoboda a Březík |
| Autor: |
Demjánová, Markéta
|
| Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Svoboda a Březík, zabývající se výrobou a prodejem pečiva ve vlastní vybudované síti prodejen ve zlínském kraji. Hlavním cílem je zjistit, jak firma Svoboda a Březík celkově působí na své zákazníky a jestli dostatečně komunikuje kvalitu výrobků v komunikačních sděleních. Výzkum bude prováděn metodou dotazování a to prostřednictvím online dotazníku, který bude zaměřen na stávající i nové, potenciální klienty. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39099
|
|
Datum:
|
2016-01-29 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
44369
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet