Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů |
Author: |
Minaříková, Martina
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je věnovaná Alfonsi Muchovi, jeho reklamní tvorbě a pohledu spotřebitelů na ni. Práce je rozdělená na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje historii plakátové tvorby a život a dílo Alfonse Muchy. Zabývá se také reklamou a uměním obecně, je zde popsán vztah reklamy a umění a vnímání reklamy. V praktické části jsou představeny čtyři konkrétní reklamní plakáty z Muchovy tvorby. Je věnován prostor názoru samotných spotřebitelů na tyto plakáty i obecně na jeho tvorbu. Na základě zjištěných odpovědí a analýzy těchto plakátů je vyvozen závěr a doporučení ohledně jejich využití v reklamní praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39070
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44339
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account