Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů |
Autor: |
Minaříková, Martina
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je věnovaná Alfonsi Muchovi, jeho reklamní tvorbě a pohledu spotřebitelů na ni. Práce je rozdělená na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje historii plakátové tvorby a život a dílo Alfonse Muchy. Zabývá se také reklamou a uměním obecně, je zde popsán vztah reklamy a umění a vnímání reklamy. V praktické části jsou představeny čtyři konkrétní reklamní plakáty z Muchovy tvorby. Je věnován prostor názoru samotných spotřebitelů na tyto plakáty i obecně na jeho tvorbu. Na základě zjištěných odpovědí a analýzy těchto plakátů je vyvozen závěr a doporučení ohledně jejich využití v reklamní praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39070
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44339
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet