Vnitřní image značky Country Life

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnitřní image značky Country Life

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnitřní image značky Country Life
Autor: Jančová, Zuzana
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce zkoumá téma vnitřní image značky v souvislosti s jejím posláním, hodnotami a cíli. Právě ony totiž formulují jakýsi ideální obraz značky, to jak by chtěla značka vypadat v očích veřejnosti a tudíž i obraz, kterého mají být její zaměstnanci nositeli. Poznávat image vnímanou zaměstnanci, cíleně ji ovlivňovat, a posouvat tak k definovanému ideálu, se proto může stát stěžejním základem pro vytváření pozitivního obrazu i v myslích samotných zákazníků, obchodních partnerů a dalších klíčových osobností z vnější veřejnosti. Praktická část práce se právě zkoumáním interní image zabývá, konkrétně pak formou kvantitativního dotazníkového šetření u značky Country Life, která má jasně definované své hodnoty, cíle i poslání. Značce tedy přináší důležitou zpětnou vazbu, která se tak může stát východiskem pro realizaci případných změn a posunu k lepšímu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39061
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44322


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jančová_2016_dp.pdf 7.740Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jančová_2016_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jančová_2016_vp.doc 500.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet