Vliv prostředí na žáka s narušenou komunikační schopností

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv prostředí na žáka s narušenou komunikační schopností

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv prostředí na žáka s narušenou komunikační schopností
Autor: Silná, Zuzana
Vedoucí: Andrysová, Pavla
Abstrakt: V bakalářské práci jsme se zaměřili na problematiku žáků s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole. Sledovali jsme vliv prostředí na tyto žáky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaměřujeme hlavně na charakteristiku žáka, komunikaci, řeč, narušenou komunikační schopnost, společnost a prostředí jak školní tak rodinné. Praktická část je zpracována na základě výsledků dotazníků ze tří základních škol v Otrokovicích, které jsou určeny pro pedagogické pracovníky těchto škol a rodiče žáků. Zde jsme se zaměřili hlavně na to z jakých sociální a rodinných poměrů žák s narušenou komunikační schopností pochází, jaký má na něj vliv rodinné prostředí, školní prostředí a společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37621
Datum: 2016-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 42252


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
silná_2016_dp.pdf 1.996Mb PDF Zobrazit/otevřít None
silná_2016_op.docx 16.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
silná_2016_vp.docx 14.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet