An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Show full item record
No preview available
Title:
|
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products |
Author: |
Žatková, Marie
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Marketingová komunikace je součástí každé firmy. Je v zájmu každé firmy, jaké nástroje marketingové komunikace se rozhodne využívat. Pomocí marketingové komunikace získává firma nové spotřebitele a reprezentuje se na trhu. Bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje stručný popis marketingu, funkce marketingu v malých a středních firmám, rozdělení marketingové komunikace, marketingová komunikace vhodná pro regionální trh a nové trendy marketingové komunikace. Praktická část se zabývá možnostmi umístění reklamy pro vybranou firmu ve Zlíně. Je zde zmíněno pět návrhů, kde vybraná firma může svou reklamu umístit (seznam návrhů je založen na konzultaci s vybranou firmou). Výsledkem praktické části je doporučení pro vybranou firmu. Doporučení je založené na tom, aby vybraný typ umístění reklamy byl co nejefektivnější a cenově přístupný. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37489
|
Date:
|
2015-11-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
42052
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account